tala fou

tala fou

O le fa'avae galue a Siaki e fa'aaogaina lautele i galuega

Fa'avae ole jack hydraulic

I se faiga paleni, o le mamafa o le piston laʻititi e laʻititi laʻititi, ae o le mamafa e faʻaaogaina e le piston lapoʻa e matua tele foi, lea e mafai ona tumau ai le vai.O le mea lea, e ala i le tuʻuina atu o le suavai, e mafai ona maua faʻamalosi eseese i pito eseese, ina ia ausia ai le faʻamoemoe o se suiga.

Siki fa'ainisinia

E toso e le uaea masini le au i tua ma luma, toso i fafo le matiuu, o lona uiga, e tuleia le kilia o le ratchet e taamilo, ma o le mea faʻapipiʻi laʻititi e faʻauluina le mea faʻapipiʻi lapoa e faʻataʻamilo ai le sikulima siʻitia, ina ia mafai ona siiina le lima. po'o le tu'u i lalo e ausia ai le galuega o le si'itia o le vevesi.

Sisi seleulu

O lenei ituaiga jack masini e fai si laʻititi, lea e masani ona faʻaaogaina i le olaga, ma o lona malosi e mautinoa lava e le malosi e pei o le hydraulic jack.O le mea moni, e masani ona tatou vaʻai i se ituaiga masini masini i le olaga, lea e taʻua o seleulu jack.E mama ma vave ona fa'aoga.O se oloa i luga o le laupapa a kamupani tetele gaosi taavale i Saina.

O le faʻataʻitaʻiga faʻaoga e aofia ai se tootoo lagolago pito i luga ma se tootoo lagolago pito i lalo e faia i papatusi uʻamea, ma o mataupu faʻavae e eseese.O le koluse o le tootoo lagolago pito i luga ma le koluse o le tootoo lagolago pito i lalo i le nifo ma lona vaega lata ane e faatafafa ma le avanoa e tasi, ma o papatusi uʻamea i itu uma e lua o le avanoa e punou i totonu.O nifo i luga o le tootoo lagolago pito i luga ma le tootoo lagolago pito i lalo e faia i papatusi uamea e punou i itu uma e lua o le avanoa, ma o le lautele o nifo e sili atu nai lo le mafiafia o le uʻamea.


Taimi meli: Iuni-09-2022